تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

صمدی: تمام تمرکز نیان روی بازی‌های خانگی است | معضل داوری تا ورود ویدئوچک به لیگ برتر ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۹۴۱۵۲
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
صمدی: تمام تمرکز نیان روی بازی‌های خانگی است | معضل داوری تا ورود ویدئوچک به لیگ برتر ادامه دارد
سرمربی نیان الکترونیک گفت: تمام تمرکز خود را روی بازی‌های خانگی گذاشته‌ایم. وقتی از امتیاز هواداران‌مان برخوردار هستیم می‌توانیم امتیازات کامل خانگی را جمع کنیم.

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل شهداب یزد در هفته پنجم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: بازی سخت و سنگینی پشت‌سر گذاشتیم. تیم شهداب نیز عملکرد خیلی خوبی داشت. به بازیکنان خودم خسته نباشد می‌گویم. بازیکنانم تحت فشار دو شکست قبلی خود بودند و در دو ست ابتدایی نیز به دلیل اینکه شرایط فنی خوبی نداشتیم شکست خوردیم.

وی ادامه داد: خداراشکر با حمایت هواداران خود به بازی برگشتیم و به پیروزی رسیدیم. این برد را به هواداران خود تقدیم می‌کنم. با توجه به نزدیکی سطح فنی تیم‌ها، تیم‌های میزبان معمولا نتیجه می‌گیرند. ۳ شکست داشته‌ایم که در هر سه بازی مهمان بودیم، اما در ۲ بازی خانگی توانستیم ۲ تیم خوب مس و شهداب را شکست دهیم. مس و شهداب کیفیت بهتری نسبت به تیم‌هایی که از آنان شکست خوردیم، داشتند.

سرمربی نیان الکترونیک تصریح کرد: وقتی از امتیاز هواداران‌مان برخوردار هستیم می‌توانیم امتیازات کامل خانگی را جمع کنیم و بازی‌ها را با برد پشت‌سر بگذاریم. تمام تمرکز خود را روی بازی‌های خانگی گذاشته‌ایم.

صمدی افزود: نقش تماشاگران فوق‌العاده در این پیروزی پررنگ بود. ۱۲ تیم هستند که سطح فنی برابری دارند. در حال حاضر تفاوت این تیم‌ها را بازی‌های خانگی رقم می‌زند. تیم‌هایی که هواداران بیشتری دارند می‌توانند از این امتیاز استفاده کرده و نتایج را به سود خود رقم بزنند.

وی در خصوص داوری گفت: داوران خط در شهرستان‌ها نیز ضعف دارند. تا زمانی که معضل ویدیوچک حل نشود این معضل ادامه دارد. امروز در این بازی نیز داوران خط عملکرد ضعیفی داشتند. شاید داوران خط با قصد و غرض پرچم می‌زنند. تا زمانی که سالن‌ها به ویدیوچک تجهیز نشود این داستان ادامه دارد.

سرمربی نیان الکترونیک در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه نیان برای تجهیز سالن مهران به ویدیوچک درخواست نداده، گفت: باشگاه امسال تا اوایل شهریور حضورش در لیگ مشخص نشده بود و، چون حضور نیان قطعی نبود برای خرید ویدیوچک اقدام نکردند. خرید ویدیوچک زمان‌بر است، امیدوارم در سال‌های بعد ویدیوچک به مشهد نیز برسد.

صمدی بیان کرد: خرید ویدیوچک از اجاره آن به صرفه‌تر است. اگر هر بازی بخواهند ۵۰ میلیون برای اجاره آن هزینه کنند، در یک فصل باید ۷۵۰ میلیون برای اجاره ویدیوچک هزینه کنند، اما کل قیمت آن ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه لیگ اگر بازی حساسی داشته باشیم شاید تیم ما نیز از ویدیوچک اجاره‌ای نیز استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->